Üdvözlöm hű olvasoinkat, bizonyára nehéz időszakon mentek keresztül, amíg nem üzemelt a blog és társmédiái. Higyjék el, a szerkesztőség számára is kemény idők voltak ezek. Ám most visszatértünk!

Miután Sanya, egy ex-munkatársunk szétverte a Kőbányai szerver lakást, igen csak elkeseredett a szerkesztőség. Néhányan már saját egzisztenciájukat is megkérdőjelezték a csapatból. Én az USÁba menekültem pihenni az incidens után. Január 28-án, fél 8kor az Albany (ez New York állam fővárosa - az ősmagyar Albány településről kapta nevét) villamoson megláttam két amerikai fiatalt olvasni a júliusi ....vácc megezin? - magazinunkat. Egy könnycsep gördült le az arcomon, és ott, abban a szent pillanatban eldöntöttem, hogy folytatnom kell írói pályafutásomat, hisz az Isten is erre teremtett. Kapcsolatba léptem a régi csapattal, kiderült, hogy már mindenki várta az újrakezdést. Már csak egy új iroda és szerverplacc kellett. Előbbit az óbudai garzonomban rendeztük be, míg a szervertermünket sikerült elhelyezni a CERN laboratóriumában.























A szerverparkunk, a legújabb technológiákkal felvértezve
 

A bejegyzés trackback címe:

https://aktualnews.blog.hu/api/trackback/id/tr122514377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása