Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mai postunk anyagát Stein Ferenc küldte be, akit bevásárlása alatt invitált egy kis enyelgésre egy celeb, de a bizarr körülmények miatt inkább visszamondta.

Sziasztok, egy furcsa történetet szeretnék veletek megosztani. Nektek küldöm el, mert más úgyse merné közölni. Tehát az OldYorkerben vásároltam szombat délután, mikor megpillantottam, hogy az előttem lévő, a pénztárossal bájosan csevegő személy Horváth Éva személyesen! Néztem ahogy csodás ajkaival az épp általa vett kurvakabátot dícséri. Egyszer csak felém fordult: "Ebben úgy fogok kinézni, mint egy lolita" - mondta nekem mosolyogva. "Faszt nézel ki lolitának, olyan MILF vagy, mindjárt helyben megkúrlak!" -gondoltam magamban. Mintha csak gondolataimban olvasott volna, megkérdezte, nem akarok-e felmenni a lakására, megnézni a gyűjteményét. Már mondtam is volna az igent, amikor szemeim a táskája tartalmára szegeződtek. Teli volt műbrokikkal, az egyik egy véres, lila, csáposhentai kiegészítő volt. Legalább 20 db volt a táskájában!! Azt mondtam hogy nem érek rá, és elrohantam az új csőnacimmal. Ti mit tettetek volna a helyemben? Segíts, Józsilett!

Ön elment volna Horváth Éva lakására?
Igen
Nem
Csápos hentai?!
  
Free polls from Pollhost.com

A bejegyzés trackback címe:

https://aktualnews.blog.hu/api/trackback/id/tr172275742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása