Mától kapható a Jobbik által szponzorált energiaital, a Harcos. Aki ingyenesen szeretné megkóstolni eme nedűt, az a jobbikos standoknál megteheti ezt a mai rendezvények helyszínein (már ha az ember nem kissebségi, neadjisten újságíró)


A jobbik szóvívőjét, Dúró Dórát kérdeztük a meglehetősen furcsa kampánymódszerről. "Úgy gondoltuk, kell egy magyar energiaital a magyar színtérre a magyar fiataloknak, akik magyar erőt szeretnének biztosítani a magyar nemzetnek a ma.." - oké,  Dóra, megértettük. A design egyszerű, egy nagy H betű - a márka jele, turul-árpádsávos háttérel, hogy a kedves vásárló biztos lehessen benne, hogy magyar energiaitalt iszik. "Egyébként mi inkább erőitalnak szeretjük nevezni, az magyarosabb mint az amerikai liberális ~energiaital~ kifejezés." Tehát erőital.Egyébként az első 100 legyártott erőitalban meglepetés kopogtatócédulát találnak majd a vevők. Amennyiben az új termék eladási rátája megfelelő lesz, október körül kiadják a limitált szériákat, a lecsó-, turultojáslikőr- és a tévépaprikaízű energiaitalokat. Vona Gábor reméli, hogy a nemzet ifjai az ital hatására nagyobb erővel képviselhetik hazájukat a focimeccsen, a magyar szigeten, a tüntetéseken, és a szavazásokon.

A bejegyzés trackback címe:

https://aktualnews.blog.hu/api/trackback/id/tr722234337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása